Interpretativni test-zadatak u visokoškolskoj nastavi

Authors

  • Mujo Slatina University of Sarajevo, Faculty of Philosophy / Univerzitet u Sarajevu, Filozofski fakultet

Keywords:

interpretativni test-zadatak, visokoškolska nastava, aktivnosti učenja/studiranja, istraživanje u odgoju/obrazovanju

Abstract

Ovim radom autor želi reafirmirati jedan metodološki i didaktički izum koji je izuzetno praktičan i koristan u radu sa studentima. Radi se o tzv. interpretativnom test-zadatku. Također mu je želja da podrži sve one koji vide i osjećaju vrijednost ovog mjernog instrumenta. U radu se ističu osnovne karakteristike inter-pretativnog test-zadatka i ilustrira mogućnost njegove primjene u visokoškolskoj nastavi, na primjeru istraživanja u odgoju/obrazovanju. 

Downloads

Published

2008-05-22

How to Cite

Slatina, M. (2008). Interpretativni test-zadatak u visokoškolskoj nastavi. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 1(1), 195–211. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/511

Issue

Section

Articles / Članci