Bloomova taksonomija i digitalne inačice

Authors

  • Beba E. Rašidović University of Sarajevo, Faculty of Crminalistics, Criminology and Security Studies / Univerzitet u Sarajevu, Fakultet za kriminalistiku, kriminologiju i sigurnosne studije

Keywords:

obrazovni ciljevi, Bloomova taksonomija, Gagneova taksonomija, SOLO taksonomija, Bloomova digitalna taksonomija

Abstract

Vrijeme najintenzivnijeg učenja svakog pojedinca je u periodu formalnog obrazovanja iako se učenje odvija tokom cijelog čovjekovog života kroz različite vidove odgoja i naobrazbe. Savremeni teoretičari iz edukacijskih disciplina učenje i stjecanje znanja u obrazovanju vide kao proces nadogradnje prethodnih znanja s ciljem razvoja složenijih nivoa razumijevanja; postoje viši i niži nivoi znanja između kojih vlada hijerarhijski odnos, a počivaju na različitim misaonim procesima. Bloom i saradnici su razvili taksonomiju obrazovnih ciljeva koju su revidirali njegovi saradnici 45 godina nakon prve objave, a u doba snažnog razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije javljaju se i digitalne inačice Bloomove taksonomije autora Churcesa, Schrock i Fishera. Predstavljene su i Gagneova taksonomija ciljeva učenja te SOLO taksonomija Johna Biggsa. Rad sadrži osnovna svojstva svake od ovih taksonomija.

Downloads

Published

2019-01-09

How to Cite

E. Rašidović, B. (2019). Bloomova taksonomija i digitalne inačice. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 3(3), 127–140. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/371

Issue

Section

Articles / Članci