Bloomova taksonomija i digitalne inačice
Keywords:
obrazovni ciljevi, Bloomova taksonomija, Gagneova taksonomija, SOLO taksonomija, Bloomova digitalna taksonomijaAbstract
Vrijeme najintenzivnijeg učenja svakog pojedinca je u periodu formalnog obrazovanja iako se učenje odvija tokom cijelog čovjekovog života kroz različite vidove odgoja i naobrazbe. Savremeni teoretičari iz edukacijskih disciplina učenje i stjecanje znanja u obrazovanju vide kao proces nadogradnje prethodnih znanja s ciljem razvoja složenijih nivoa razumijevanja; postoje viši i niži nivoi znanja između kojih vlada hijerarhijski odnos, a počivaju na različitim misaonim procesima. Bloom i saradnici su razvili taksonomiju obrazovnih ciljeva koju su revidirali njegovi saradnici 45 godina nakon prve objave, a u doba snažnog razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije javljaju se i digitalne inačice Bloomove taksonomije autora Churcesa, Schrock i Fishera. Predstavljene su i Gagneova taksonomija ciljeva učenja te SOLO taksonomija Johna Biggsa. Rad sadrži osnovna svojstva svake od ovih taksonomija.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 PREGLED - Periodical for Social Issues
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.