Etika između konkurencije i antimonopolističkog prava
Keywords:
konkurencija, ustavna prava, dominantna pozicija, etika, etički standardi, esnafi, fondovi za zaštitu od rizika, horizontalna ograničenja, predatorske cijene, vertikalna ograničenjaAbstract
Etički principi razvijali su se u različitim dijelovima svijeta po različitim političkim, kulturnim, društvenim i ekonomskim preduvjetima. Ne postoji unificirani set etičkih principa. Kao rezultat ovih različitosti, pravni principi koji se tiču etike, društvenih uvjeta i proizvodnog okruženja na našoj planeti u velikoj mjeri se razlikuju. S druge strane, u sve većoj mjeri usvajani principi za globalnu trgovinu i konkurenciju sjedinjavaju proizvode i usluge iz ovih različitih kultura na jednim te istim tržištima. Diskriminacije, prednosti ili mane, ovisno o tački gledanja, nezaobilazne su. Ne postoji kratkoročno rješenje. To je cijena koju treba platiti za globalizaciju i univerzalnu konkurenciju.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 PREGLED - Periodical for Social Issues
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.