Etika između konkurencije i antimonopolističkog prava

Authors

  • Heinrich Hölzer

Keywords:

konkurencija, ustavna prava, dominantna pozicija, etika, etički standardi, esnafi, fondovi za zaštitu od rizika, horizontalna ograničenja, predatorske cijene, vertikalna ograničenja

Abstract

Etički principi razvijali su se u različitim dijelovima svijeta po različitim političkim, kulturnim, društvenim i ekonomskim preduvjetima. Ne postoji unificirani set etičkih principa. Kao rezultat ovih različitosti, pravni principi koji se tiču etike, društvenih uvjeta i proizvodnog okruženja na našoj planeti u velikoj mjeri se razlikuju. S druge strane, u sve većoj mjeri usvajani principi za globalnu trgovinu i konkurenciju sjedinjavaju proizvode i usluge iz ovih različitih kultura na jednim te istim tržištima. Diskriminacije, prednosti ili mane, ovisno o tački gledanja, nezaobilazne su. Ne postoji kratkoročno rješenje. To je cijena koju treba platiti za globalizaciju i univerzalnu konkurenciju.

Downloads

Published

2007-05-26

How to Cite

Hölzer, H. (2007). Etika između konkurencije i antimonopolističkog prava. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 1(1-2), 193–211. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/161

Issue

Section

Articles / Članci