Kultura selfizma – esej o internacionalnom bontonu u virtuelnoj kulturi

Authors

  • Lejla Panjeta University of Sarajevo, Academy of Performing Arts/ Univerzitet u Sarajevu, Akademija scenskih umjetnosti

Keywords:

kultura, stereotipi, selfizam, imidž, ekran, komunikacije, touch screen, virtuelni svijet

Abstract

Ovaj esej pokušava postaviti pitanje bontona, kulturoloških implikacija i fenomena selfizma kao posljedice novih tehnologija kakve su društvene grupe, touch screen i video. Kultura kao obilježje grupe i individue, definirane određenim vremenom i prostorom, zahvaćena je stalnim procesom promjena. Sa WiFi tehnologijom i komunikacijskim napravama nova pravila ponašanja se usvajaju u tradicionalnim kulturama. Užurbanost da se bude konektovan, a ostane u isto vrijeme anoniman, nije samo moda internacionalne kulture umreženih anonimusa već imperativ komuniciranja danas. Kakva je nova internacionalna kultura u virtuelnom prostoru i vremenu temeljena na filmskom jeziku vizuelne komunikacije i videotehnologije? Da li kultura uslovljena ovom tehnologijom ima nove stereotipe? Koji je ljudski jezik komunikacije u ovoj internacionalnoj kulturi? Da li engleski jezik može ostvariti izgubljeni babilonski san?

Downloads

Published

08-01-2015

How to Cite

Panjeta, L. (2015). Kultura selfizma – esej o internacionalnom bontonu u virtuelnoj kulturi. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 3(3), 191–198. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/357

Issue

Section

Articles / Članci