Kultura selfizma – esej o internacionalnom bontonu u virtuelnoj kulturi
Keywords:
kultura, stereotipi, selfizam, imidž, ekran, komunikacije, touch screen, virtuelni svijetAbstract
Ovaj esej pokušava postaviti pitanje bontona, kulturoloških implikacija i fenomena selfizma kao posljedice novih tehnologija kakve su društvene grupe, touch screen i video. Kultura kao obilježje grupe i individue, definirane određenim vremenom i prostorom, zahvaćena je stalnim procesom promjena. Sa WiFi tehnologijom i komunikacijskim napravama nova pravila ponašanja se usvajaju u tradicionalnim kulturama. Užurbanost da se bude konektovan, a ostane u isto vrijeme anoniman, nije samo moda internacionalne kulture umreženih anonimusa već imperativ komuniciranja danas. Kakva je nova internacionalna kultura u virtuelnom prostoru i vremenu temeljena na filmskom jeziku vizuelne komunikacije i videotehnologije? Da li kultura uslovljena ovom tehnologijom ima nove stereotipe? Koji je ljudski jezik komunikacije u ovoj internacionalnoj kulturi? Da li engleski jezik može ostvariti izgubljeni babilonski san?
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2014 PREGLED - Periodical for Social Issues
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.