Printani mediji u doba interneta

Authors

  • Lejla Turčilo University of Sarajevo, Faculty of Political Sciences / Univerzitet u Sarajevu, Fakultet političkih nauka

Keywords:

Printani mediji, internet, menadžment medija, praksa u printanim medijima, prilagodba printa internetu

Abstract

Članak analizira temeljne promjene koje su se dogodile u području printanih medija kao rezultat sve veće popularizacije interneta kao novog medija masovne komunikacije. Autorica razmatra odnos: printani mediji-internet sa aspekta menadžmenta mass medija i sa aspekta prakse u mass medijima, osvrćući se na promjene koje moraju napraviti i iskorake koje moraju učiniti printani mediji u informatičkom dobu, ali i izvodeći zaključak da se, unatoč mediju (ili medijima) kojim(a) je posredovano, dobrim novinarstvom i dalje smatra ono zasnovano na temeljnim postulatima profesije i novinarskoj deontologiji.

Downloads

Published

2010-01-10

How to Cite

Turčilo, L. (2010). Printani mediji u doba interneta. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 3(3), 161–169. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/588

Issue

Section

Articles / Članci