Osvrt na iskustva političke komunikacije u Bosni i Hercegovini
Keywords:
političko komuniciranje, instrumentalna i ekspresivna dimenzija politike, politički akteri u BiH, bh. politička javnost, mediji, politička i komunikacijska kompetencija, edukacijaAbstract
Članak analizira važna pitanja vezana za političku komunikaciju, kao i načine na koje je ona organizirana u Bosni i Hercegovini. Autorica daje osvrt na političke aktere, političku javnost i medije u Bosni i Hercegovini kao ključne subjekte političke komunikacije, iznoseći stav da politička komunikacija nije organizirana na odgovarajući način uslijed činjenice da politički akteri diseminiraju svoje poruke tek u predizborno vrijeme, a politička javnost gotovo da i ne postoji. Ključna riječ za rješavanje ovih problema političke komunikacije u Bosni i Hercegovini je edukacija, odnosno podizanje političkih i komunikacijskih kompetencija političkih aktera, medija i javnosti.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 PREGLED - Periodical for Social Issues
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.