Prenatalni status djeteta

Authors

  • Nusret Smajlović University of Sarajevo, Faculty of Sports and Physical Education / Univerzitet u Sarajevu, Fakultet sporta i tjelesnog odgoja
  • Danijela Bonacin University of Travnik, Faculty of Education / Univerzitet u Travniku, Edukacijski fakultet
  • Dobromir Bonacin University of Travnik, Faculty of Education / Univerzitet u Travniku, Edukacijski fakultet

Keywords:

prenatalna djeca, sociološki status

Abstract

Budućnost nosi novi tehnološki napredak i odnose među ljudima koji su sve složeniji i uz sve veće teškoće pri suštinskom nepovršnom uspostavljanju. Informacije svih vrsta povećavaju se i kvantitativno i kvalitativno obuhvaćajući materijalno i tehnološko, dok duhovno često odlazi u drugi plan, iako postoje mnoge institucije i pojedinci koji nastoje održavati duševne vrijednosti. Zbog razvojnih karakteristika čovjeka, jedino ozbiljno vrijeme koje možemo iskoristiti za učenje svih znanja, pa i moralnih duhovnih vrijednosti, jest najranije djetinjstvo, kad se čovjek uvelike oblikuje. Stoga se postavlja pitanje treba li iskoristiti svaki trenutak kako bi temelji općih ljudskih vrijednosti bili dobro ugrađeni. Edukacijska granica se prirodno pustila do samog rođenja. Postavlja se pitanje treba li možda početi i prije, već s nerođenima. Ali ako jest tako, tada više nije dovoljno modele djelovanja ostaviti stohastičkim modulacijama. Prvo se treba odrediti prema suštini takvih mogućih akcija, baš kao i akceptiranju barem većeg dijela mogućih, ma kakvih posljedica.

Downloads

Published

2007-09-11

How to Cite

Smajlović, N., Bonacin, D., & Bonacin, D. (2007). Prenatalni status djeteta. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 2(3-4), 185–201. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/404

Issue

Section

Articles / Članci