Interkulturalni dijalog svjetskih stručnjaka za obrazovanje povodom održavanja XIII svjetskog kongresa udruženja komparativnih i internacionalnih pedagoga

Authors

  • Adila Pašalić-Kreso University of Sarajevo, Faculty of Philosophy / Univerzitet u Sarajevu, Filozofski fakultet

Keywords:

komparativna i internacionalna edukacija, interkulturalni dijalog, multikulturalnost, odgoj za razumijevanje

Abstract

U ovom radu predstavljeni su ciljevi i značaj djelovanja eminentnih svjetskih stručnjaka i stručnih organizacija iz oblasti obrazovanja, okupljenih oko Svjetskog vijeće udruženja komparativnih edukatora (World Council of Comparative Education Societies – WCCES). To je krovno tijelo, osnovano 1970. godine, pod čijom ambrelom djeluju brojna nacionalna, subnacionalna, regionalna i na zajedničkom jeziku zasnovana udruženja koja okupljaju stručnjake iz oblasti obrazovanja. Prikaz razvoja i djelovanja WCCES-a, uz pregled održavanja dosadašnjih svjetskih kongresa i tema koje su odražavale glavne probleme u obrazovanju, može približiti ovaj višedecenijski pokret našoj široj intelektualnoj javnosti. Zajednički kros-kulturalni istraživački projekti, ekspertna i naučna asistencija, te rasprave koje vode komparativni i internacionalni edukatori u periodičnim susretanjima, imaju uglavnom dugoročan značaj za sve one sredine koje nastoje da unapređuju vlastite obrazovne sisteme. Može se očekivati da će i XIII svjetski kongres udruženja komparativnih i internacionalnih edukatora, nedavno održan u Sarajevu, imati taj karakter i značaj. Ovaj rad se istovremeno oslanja i na temeljnu  literaturu iz oblasti komparativne pedagogije i rodnih društvenih nauka.

Downloads

Published

2007-09-11

How to Cite

Pašalić-Kreso, A. (2007). Interkulturalni dijalog svjetskih stručnjaka za obrazovanje povodom održavanja XIII svjetskog kongresa udruženja komparativnih i internacionalnih pedagoga. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 2(3-4), 399–418. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/426

Issue

Section

Articles / Članci