Demokracija i obrazovanje u pragmatizmu Johna Deweya

Authors

  • Samir Arnautović University of Sarajevo, Faculty of Philosophy/Univerzitet u Sarajevu, Filozofski fakultet

Abstract

Deweyevo razumijevanje značaja obrazovanja, kao i njegova, uvjetno rečeno, filozofija odgoja, koja predstavlja jedno od centralnih područja njegovog filozofijskog interesa, dolazi iz razumijevanja i određenja demokracije i zadaća demokratskog
društvenog sustava. Ideja demokratskog društva za Deweja nije tek jedan politički koncept. On je razumijeva u smislu ideje jednog vremena, obilježja životnih tokova i u tom smislu ukupnih komunikacijskih odnosa koji određuju društvenu situaciju vremena.

Downloads

Published

2019-07-03

How to Cite

Arnautović, S. (2019). Demokracija i obrazovanje u pragmatizmu Johna Deweya. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, (3-4), 73–88. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/35

Issue

Section

Articles / Članci