TRANSVERZALNO UČENJE: MEDIJSKA I INFORMACIJSKA PISMENOST NA UNIVERZITETU U SARAJEVU / TRANSVERSAL LEARNING: MEDIA AND INFORMATION LITERACY AT THE UNIVERSITY OF SARAJEVO
DOI:
https://doi.org/10.48052/19865244.2023.1.437Keywords:
University of Sarajevo, media and information literacy, lifelong learning, hybrid model, holistic approachAbstract
In the process of building a platform for media and information literacy, the Institute for Social Science Research, Faculty of Political Sciences, University of Sarajevo included research, development strategy, content design and methodology, public policy, and the future of education as integral components of adapting a specific model, multi-component, hybrid learning for the digital age. This paper presents an overview of the activities and processes operationalized to integrate lifelong learning competencies for the digital age.
References
Carol, K., Maniotes, L., & Caspari, A. (2015). Guided Inquiry: Learning in the 21st Century.
Santa Barbara: Libraries Unlimited.
Carol, K., Maniotes, L., & Caspari, A. (2019). Vođeno istraživačko učenje – učenje u 21. stoljeću. Zagreb: Školska knjiga.
Carolyn, W., Grizzle, A., Tuazon, R., Akyempong, K., & Cheung, C.-K. (2011). Media and information literacy curriculum for teachers. Pariz: UNESCO. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/ pf0000192971
Cole, D., & Bradley, J. (2018). Principles of Transversality in Globalization and Education. U Principles of Transversality in Globalization and Education. https://doi.org/10.1007/978-981-13-0583-2
Čukić, I. (2021). Razvoj biblioteka kao zajedničkih dobara: ključne karakteristike i elementi za razvoj biblioteka kao demokratskih infrastruktura. Zagreb: Goethe institut.
Häggström, B. M. (Ed.). (2004). The Role of Libraries in Lifelong Learning. Final Report of the IFLA Project under the Section for Public Libraries. Sweden: IFLA. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://cdn.ifla.org/wp-content/uploads/2019/05/assets/public-libraries/publications/lifelong-learning-report-2004.pdf
Jandrić, P. (2014). Digitalno učenje. Zagreb: Školska knjiga.
Owens, K., & Lenhart, A., (2020). Good Intentions, Bad Inventions: The Four Myths of Healthy Tech. Data and Society. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://datasociety.net/library/good-intentions-bad-inventions/
Palmer, H., & Panayotov, S. (2016, septembar 13). Transversality. (D. G. David Gauthier, Ed.) New Materialism Almanac, online ongoing version. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://dadospdf.com/download/transversality-_5a4db926b7d7bcab674689cb_pdf
Savjetodavna grupa za MIP u BiH. (2019, 1 28). Deklaracija o značaju medijske i informacijske pismenosti u BiH. Sarajevo. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://fpn.unsa.ba/b/wp-content/uploads/2020/12/Deklaracija-MIP-BIH-2019.pdf
Schultz-Jones, B., & Oberg, D. (Eds.). (2015). IFLA school library guidelines. Den Haag: IFLA. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://www.ifla.org/wp-content/uploads/2019/05/assets/school-libraries-resource-centers/publications/ifla-school-library-guidelines.pdf
Strategija razvoja medijske i informacijske pismenosti u sistemima obrazovanja u Kantonu Sarajevo. (2022, april). Sarajevo. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://mon.ks.gov.ba/sites/mon.ks.gov.ba/files/2022-06/Strategija%20razvoja%20medijske%20i%20informacijske%20pismenosti.pdf
Vajzović, E. (Ed.). (2020). Medijska i informacijska pismenost: istraživanje i razvoj. Sarajevo: Fakultet političkih nauka. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://fpn.unsa.ba/b/wp-content/uploads/2020/12/MEDIJSKA-I-INFORMACIJSKA-PISMENOST-ISTRAZIVANJE-I-RAZVOJ_e-izdanje-1.pdf
Vajzović, E., & Hibert, M. (2021). Odrastanje učenja: društvo, kultura, religija u digitalnom dobu. Sarajevo: Fakultet političkih nauka. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://fpn.unsa.ba/b/wp-content/uploads/2021/05/ODRASTANJE-UCENJA-DRUSTVO-KULTURA-RELIGIJA-U-DIGITALNOM-DOBU_e-izdanje-1.pdf
Vajzović, E., Milojević, A., & Ružić, N. (Eds.). (2021). Regionalni osvrt na razvoj i integraciju medijske i informacijske pismenosti. Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu. Sarajevo: Fakultet političkih nauka. Pristupljeno: septembar 19. 2022. sa https://fpn.unsa.ba/b/wp-content/uploads/2021/05/REGIONALNI-OSVRT-NA-RAZVOJ-I-INTEGRACIJU-MEDIJSKE-I-INFORMACIJSKE-PISMENOSTI_e-izdanje-1.pdf
Vajzović, Emir et. al. (2020). Pregledna studija o politikama i strategijama medijske i informacijske pismenosti u Bosni i Hercegovini - Ver 2.0 (2020). Pristupljeno: decembar 1. 2020. https://fpn.unsa.ba/b/medijska-iinformacijska-pismenost/
Vajzović, Emir, Amer Džihana, Mario Hibert, Vanja Ibrahimbegović-Tihak, Feđa Kulenović i Sarina Bakić. (2018). Pregledna studija o politikama i strategijama medijske i informacijske pismenosti u Bosni i Hercegovini. Sarajevo: Fakultet političkih nauka. Pristupljeno: novembar 29. 2020. https://fpn.unsa.ba/b/wpcontent/uploads/2018/05/PreglednaStudija_MIP_BHS.pdf.
Institut za društvena istraživanja Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Sarajevu. (2018). Pozicijska studija o politikama i strategijama medijske i informacijske pismenosti u Bosni i Hercegovini: Medijska i informacijska pismenost: Vrijeme je za strateški pristup. Pristupljeno: decembar 1. 2020. https://fpn.unsa.ba/b/medijskai-informacijska-pismenost/
Institut za društvena istraživanja Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Sarajevu. (2020a). Pozicijska studija o politikama i strategijama medijske i informacijske pismenosti u Bosni i Hercegovini - Ver 2.0 (2020a): Medijska i informacijska pismenost: Vrijeme je za implementaciju usvojenih principa. Pristupljeno: decembar 1. 2020. https://fpn.unsa.ba/b/medijska-i-informacijskapismenost/
Institut za društvena istraživanja Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Sarajevu. (2020b). Pozicijska studija. Uloga organizacija civilnog društva u provedbi strategija i politika medijske i informacijske pismenosti u Bosni i Hercegovini. Pristupljeno: decembar 1. 2020. https://fpn.unsa.ba/b/medijska-iinformacijskapismenost/
Institut za društvena istraživanja Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Sarajevu. (2020c). Pozicijska studija – Medijska i informacijska pismenost u sistemima obrazovanja u Bosni i Hercegovini: Hibridni model višekomponentne integracije. Pristupljeno: decembar 1. 2020. https://fpn.unsa.ba/b/wp-content/uploads/2021/03/02-PozicijskaStudija_MIP_BiH_260221.pdf
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Pregled: časopis za društvena pitanja / Periodical for social issues
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.