Razvojna vizija kao preduvjet kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja
Keywords:
strategija, razvoj, visoko obrazovanje, studenti, upisani na prvu godinu, diplomirani, nezaposlenost, ekonomisti, pravnici, nastavnici, tehnička usmjerenja, društvena usmjerenja, odgovornost, partije na vlasti, budžetsko finansiranje, državni fakulteti, struktura zaposlenihAbstract
Činjenica da Bosna i Hercegovina nije donosila i usvajala strategiju svog dugoročnog razvoja stvara mnoge probleme, i ne samo u ekonomskoj bazi nego i u onom što predstavlja društvenu nadgradnju. Ti problemi posebno se iskazuju u oblasti visokoškolskog obrazovanja. Mnogi problemi koji su opterećivali visokoškolsko obrazovanje u bivšoj državi u cijelosti su preneseni i u postojeći visokoškolski sistem. Najveći broj studenata pohađa fakultete za različita nastavnička zanimanja, ekonomiju i pravo, dok je posve malo onih koji studiraju tehničke i prirodne nauke. Veliki broj studenata koji upisuju fakultete društvenih usmjerenja učinilo je i to da najveći broj svršenih studenata tih fakulteta danas čeka zaposlenje na zavodima za javno zapošljavanje. Na štetu tehničkih i prirodnih zanimanja izdvajaju se relativno velika sredstva za obrazovanje struka koje imaju malo izgleda da se ne samo u zemlji nego bilo gdje u svijetu zaposle.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 PREGLED - Periodical for Social Issues
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.