Razvojna vizija kao preduvjet kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja

Authors

  • Safet Krkić University "Džemal BIjedić" of Mostar, Faculty of Information Technologies / Univerzitet "Džemal Bijedić" u Mostaru, Fakultet informacijskih tehnologija

Keywords:

strategija, razvoj, visoko obrazovanje, studenti, upisani na prvu godinu, diplomirani, nezaposlenost, ekonomisti, pravnici, nastavnici, tehnička usmjerenja, društvena usmjerenja, odgovornost, partije na vlasti, budžetsko finansiranje, državni fakulteti, struktura zaposlenih

Abstract

Činjenica da Bosna i Hercegovina nije donosila i usvajala strategiju svog dugoročnog razvoja stvara mnoge probleme, i ne samo u ekonomskoj bazi nego i u onom što predstavlja društvenu nadgradnju. Ti problemi posebno se iskazuju u oblasti visokoškolskog obrazovanja. Mnogi problemi koji su opterećivali visokoškolsko obrazovanje u bivšoj državi u cijelosti su preneseni i u postojeći visokoškolski sistem. Najveći broj studenata pohađa fakultete za različita nastavnička zanimanja, ekonomiju i pravo, dok je posve malo onih koji studiraju tehničke i prirodne nauke. Veliki broj studenata koji upisuju fakultete društvenih usmjerenja učinilo je i to da najveći broj svršenih studenata tih fakulteta danas čeka zaposlenje na zavodima za javno zapošljavanje. Na štetu tehničkih i prirodnih zanimanja izdvajaju se relativno velika sredstva za obrazovanje struka koje imaju malo izgleda da se ne samo u zemlji nego bilo gdje u svijetu zaposle.

Downloads

Published

2007-09-11

How to Cite

Krkić, S. (2007). Razvojna vizija kao preduvjet kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja. Pregled: časopis Za društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 2(3-4), 293–308. Retrieved from https://pregled.unsa.ba/index.php/pregled/article/view/414

Issue

Section

Articles / Članci